Als u een e-mail van ons heeft ontvangen met een vouchercode, kunt u uw ticket zelf omboeken op onze website. Houd er rekening mee dat als u uw voucher al hebt gebruikt door om te boeken via onze klantenondersteuning, de vouchercode niet langer geldig is. Hoe de vouchercode te gebruiken en uw ticket om te boeken op onze site

  • Ga naar ons boekingsplatform via de link in uw vouchermail.
    Zoek naar uw nieuwe reis; houd er rekening mee dat de nieuwe reis moet voldoen aan de criteria vermeld in de e-mail om de voucher geldig te laten zijn.
  • Pas de vouchercode toe op de betaalpagina:
  • Als de voucher met succes wordt toegepast, ziet deze er als volgt uit:
  • In het geval dat niet aan een van de vereiste criteria is voldaan of de voucher niet geldig is, krijgt u een foutmelding zoals de volgende:
  • Bij succesvolle acceptatie van de vouchercode wordt u via e-mail en tijdens de boekingsstroom op de hoogte gebracht terwijl we controleren of de geselecteerde vlucht beschikbaar is bij de luchtvaartmaatschappij.
  • Als de boeking is bevestigd, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht – u heeft nu een nieuwe reis geboekt!

Als de geselecteerde vlucht niet beschikbaar is, wordt u via e-mail op de hoogte gebracht en moet u het boekingsproces opnieuw doen. Met betrekking tot extra diensten: Als u extra services aan uw oorspronkelijke boeking had toegevoegd, worden deze niet overgezet naar uw nieuwe boeking en moeten ze opnieuw worden toegevoegd. Uitzondering: Reisverzekering – Als de oorspronkelijke duur van de polis niet verandert, wordt dit product overgezet naar uw nieuwe boeking. Anders wordt de polis terugbetaald. Annuleringsverzekering – Dit product wordt overgezet naar uw nieuwe boeking. Flexibel ticket – Dit product wordt overgezet naar uw nieuwe boeking en is geldig tot uw nieuwe retourdatum. Als u rechtstreeks van de luchtvaartmaatschappij een voucher heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de luchtvaartmaatschappij.