Huis
Wijzigingen en annuleringen
Als u mij hebt gemeld dat ik een terugbetaling ontvang, hoe gaat dit dan?
De nieuwe tijden die ik gekregen heb, komen absoluut niet goed uit, wat doe ik nu?
Een hotel annuleren?
Een huurauto annuleren?
Heeft u hulp nodig bij uw omboeking?
Hoe annuleer ik mijn reis als ik een annuleringsverzekering heb?
Hoe kan ik contact opnemen?
Hoe kan ik mijn tickets omboeken als ik de optie Flexible ticket heb?
Hoe lang kan mijn voucher of open ticket worden gebruikt?
Hoe zorg ik ervoor dat mijn vliegtijd up-to-date is?
Ik heb een e-mail met een Vouchercode van u ontvangen, wat moet ik nu doen?
Ik heb mijn naam verkeerd gespeld, kan ik dit veranderen?
Kan ik de naam op mijn ticket veranderen?
Kan ik de naam op mijn ticket veranderen?
Kan ik mijn reis zonder annuleringsverzekering annuleren?
Kan ik mijn ticket annuleren als ik deze heb gekocht bij een goedkope luchtvaartmaatschappij?
Kan ik mijn vlucht wijzigen of de naam/persoon wijzigen als ik een ticket van een goedkope luchtvaartmaatschappij heb gekocht?
Kan ik mijn vlucht, hotel of huurauto omboeken?
Kan ik mijn vlucht, hotel of huurauto omboeken?
Met betrekking tot schadeclaims volgens Verordening (EG) nr. 261/2004
Voor Amerikaanse klanten. Is de 24-uurs annuleringsregel van toepassing als ik bij een online reisbureau heb geboekt?
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling zien?
Waarom heb ik andere tijden ontvangen voor mijn reis?
Waarom is de waarde van de voucher lager dan de waarde van mijn oorspronkelijke vlucht?
Wat houden onze servicekosten in?
Wat moet ik controleren voordat ik contact met u opneem?
Wilt u uw vlucht annuleren?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.