Om u de best mogelijke service op uw reis te geven, hebben we nu ook een Aansluitingsgarantie. Het idee is om u een zo soepel en makkelijk mogelijke reis te bieden. Dit betekent dat als u reist met aparte vliegtickets en er een vertraging, vluchtschemawijziging of annulering is die leidt tot een vertraging van meer dan 24 uur naar uw eindbestemming, Supersaverzal helpen om de best mogelijke vluchtoptie te vinden. Als er geen redelijk alternatief is krijgt u in plaats daarvan een volledige restitutie aangeboden van alle ongebruikte vliegtickets, of een ticket terug naar de oorspronkelijke vertrekluchthaven – afhankelijk van wat handiger is.
Merk op dat we u alleen helpen wanneer wijzigingen in één ticket invloed heeft op de overige tickets, bijvoorbeeld als u gaat vliegen van Stockholm-Oslo-New York City-Dallas en het laatste segment een aparte ticket is, zullen wij dat deel opnieuw boeken. Merk ook op dat deze service geldt onder normale omstandigheden. De service is niet van toepassing in geval van overmacht, zoals extreme weersomstandigheden.
Verder is de Aansluitingsgarantie niet langer geldig als u wijzigingen aanbrengt in uw vliegticket zonder onze toestemming.
De aansluitingsgarantie kan worden gebruikt::
Hoe gebruikt u de Aansluitingsgarantie:
Accommodatie: Als u vanwege een vertraagde of geannuleerde vlucht uw aansluitende vlucht mist en zult moeten overnachten (22:00 - 08:00), krijgt u de kosten van de accommodatie vergoed (maximaal 50 EUR/passagier). De vergoeding geldt ongeacht het aantal overnachtingen.
Eet- en drinkwaren: Als u vanwege een vertraagde of geannuleerde vlucht meer dan 4 uur bent verlaat, dan compenseren wij u uw uitgaven voor eten en drinken (maximaal 10 EUR/persoon).
Als u accommodatie worden of eten wordt aangeboden van de luchtvaartmaatschappij of op de luchthaven, wordt geen compensatie gegeven.
Alternatief transport: Als we geen andere vlucht kunnen vinden vanaf dezelfde luchthaven, kunnen wij u verwijzen naar andere luchthavens binnen een straal van 200 kilometer. In dat geval vergoeden wij u uw transportkosten – een maximumbedrag van 1.000 SEK voor u en uw reisgezelschap.
In sommige gevallen hebt u mogelijk een visum of een doorreisvisum nodig om uw reis te vervolgen. Het is uw verantwoordelijkheid om dit uit te zoeken.
Houd er rekening meer dat aangezien u met verschillende luchtvaartmaatschappijen op afzonderlijke tickets of met dezelfde luchtvaartmaatschappij op afzonderlijke tickets reist, u mogelijk uw bagage tussen vluchten moet ophalen en controleren.