pdf print

Algemene voorwaarden voor diensten na het boeken worden gekocht


Deze algemene voorwaarden voor diensten die na het boeken zijn aangeschaft ("Post-boekingsvoorwaarden") zijn van toepassing tussen u ("u") en www.supersaver.nl ("wij" of "ons") naast de algemene voorwaarden van uw oorspronkelijke reservering ("AV") die hierin ter verwijzing zijn opgenomen. In het geval van een conflict of tegenstrijdigheid tussen deze Post-boekingsvoorwaarden en de AV, prevaleren de laatste.

  1. Wijzigingen na de boeking
    1. Wij bieden u wijzigingen en toevoegingen aan bij uw vluchtboeking, waaronder bijvoorbeeld: Omboeken, naamsverandering, plaatsreservering, extra bagage, extra vluchtmaaltijden, toevoeging babyticket en andere nevendiensten van de luchtvaartmaatschappij (elk een "Post-boekingswijziging"). Het biedt variëren en zijn afhankelijk van uw specifieke boeking en de luchtvaartmaatschappij. Een post-boekingswijziging in uw vluchtboeking is onderworpen aan de tariefregels en de voorwaarden van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij voor wijzigingen en aanvullingen.
    2. Het totaalbedrag voor de door u aangevraagde Post-boekingswijziging wordt gespecificeerd in de betalingslink die u van ons hebt ontvangen. De totale prijs omvat de luchtvaartmaatschappijkosten, onze administratiekosten en onze serviceheffing (indien van toepassing, zie hoofdstuk 2).
    3. Uw Post-boekingswijziging wordt uitgevoerd nadat wij uw betaling hebben ontvangen en is afhankelijk van beschikbaarheid. Als de luchtvaartmaatschappijkosten worden gewijzigd voordat het contract tussen u en de luchtvaartmaatschappij bindend is geworden of als de aangevraagde Post-boekingswijziging niet beschikbaar is, treedt het contract met de luchtvaartmaatschappij niet in werking indien u niet akkoord gaat met deze verhoogde luchtvaartmaatschappijkosten. In een dergelijk geval wordt uw betaling gerestitueerd. Een Post-boekingswijziging is pas afgerond zodra we deze hebben bevestigd via e-mail. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
  2. Persoonlijke service
    1. Als u geen Ondersteuningspakket hebt aangeaschaft ten tijde van uw vliegticketreservering, is een eenmalige toeslag van toepassing bij het aanvragen van handmatige hulp met betrekkiing tot uw vluchtboeking via telefoon of e-mail. De toeslag wordt vermeld in de betalingslink die u van ons hebt ontvangen.
    2. De toeslag voor persoonlijke service wordt niet gerestitueerd. Voor alle duidelijkheid: het laatstgenoemde geldt ook als u kiest om uw ticketreservering te annuleren of als onze assistentie niet resulteert in een bevestigde wijziging (vanwege bijvoorbeeld, zonder beperking, geen bevestiging door de luchtvaartmaatschappij of geen beschikbare alternatieven voor omboeken).
  3. Reisdocumenten via gewone post
    1. Uw reisdocumenten worden verzonden per gewone post (geen aangetekende brief) na ontvangst van uw betaling. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verloren of vertraagde post door een fout van de postdienst. U bent verantwoordelijk voor het verstrekken van het juiste postadres op het moment van uw vluchtticketreservering; het postadres kan niet worden gewijzigd.
    2. De toeslag geldt voor één set reisdocumenten per reservering en wordt niet gerestitueerd. In het geval u een nieuwe set reisdocumenten nodig hebt als gevolg van wijzigingen van u of van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij, is een extra betaling vereist.
  4. Service voor vertraagde bagage
    1. De toeslag voor de vertraagde bagage-service wordt niet gerestitueerd.
    2. Naast de bagageservice, inclusief hulp bij bagagegerelateerde vragen en het doorgeven van bagageverzoeken aan de desbetreffende luchtvaartmaatschappij, omvat deze service ook hulp na vertrek van onze externe partner Blue Ribbon Bags, in overeenstemming met de Blue Ribbon Bags-serviceovereenkomst. In onze hoedanigheid als tussenpersoon aanvaarden we geen verantwoordelijkheid voor de dienstverlening van Blue Ribbon Bags of de uitvoering van hun serviceovereenkomst.
      Meer over bagageservice
      Serviceovereenkomst Blue Ribbon Bags
  5. Mobiel reisplan
    1. De toeslag voor het mobiele reisplan wordt niet gerestitueerd. Het telefoonnummer dat u hebt verstrekt, kan na aankoop niet worden gewijzigd.
Header
Subject
Body
Footer